Helg

Sådär ja, hemma efter en otroligt mysig kväll i staden! Nejnejnej och åter nej, det sög rent ut sagt. Det ÖSregna, det va kallt och de va knappt inget känt folk alls ute. Det började rätt bra med att möta upp Gabbe och Linus för att de skulle äta och jag va på riktigt bra humör. Men allt försvann direkt när vi kom till det såkallade "festivalområdet".  Efter att gått runt där ett tag o pratat med lite folk mötte jag upp Caroline för att hon skulle äta. Så vi gick till kebabbaren men nej jag åt inte för jag är nyttig (försöker iaf). Väntade sedan på skjuss hem o nu är jag hemma. Imorgon blir det lite fest o vet att det kommer bli mycket roligare! hörs

Rhodos nu vore ju inte helt fel asså
& nej min bror kan ej va seriös på bild.

Kommentarer
Postat av: lins

haha mongo diddan ;) nae då! söt;)

2009-08-22 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0