Trevlig kväll!

Sådär nu har jag lagt in de lovade rhodosbilderna iaf, de tog tid kan jag säga! 

Gårdagen blev som jag visste mkt roligare än fredagen. Kvällen började med att Timmy, Rille och Gabbe kom hit. Vi tog det lugnt sen sköt killarna hockey och innebandy skott på målen vilkett tog tid innan vi så småningom gick till Linus. Väl där va de väl inget drag direkt o jag va tveksam på hur kvällen skulle sluta. Men senare kom fler folk o det blev efter ölspelet, dans o så, väldigt kul iaf :)  har några kort men kameran dog efter bara en liten stund..










Idag vaknade jag upp med Timmy :) Klockan 2 åkte jag till samlingen för match mot serieledarna. Matchen slutade 2-2 vilket faktiskt va orättvist då vi hade nästan hela matchen men de fick såklart till ett turmål på slutet. Resten av kvällen spenderades hemma med film, popcorn och datorn. Behövdes!

Imorgon börjar vi tjugo i elva då det inte är något iv än och eftersom jag bor på landet så går de ju inga passande bussar så jag måste cykla till tallboda för att ta buss.. Men som tur är har jag Frida som sällskapar mig :)  Ha det finfint! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0