Fredagkväll

Den här veckan har gått väldigt fort och ja nu är det redan fredag då vilket inte är helt fel. Igår var jag faktiskt på sminkning på make up store. De va inget wow precis men de va väl kul o bli sminkad o få lite tips. Men egentligen de är väl inte så himla svårt o sminka sådär om man har alla tusen olika saker o sminka med? eller? 

Förresten så började jag att ha italenska i veckan istället för spanska som jag haft förut som språkval. Jag bara njuter av hur skönt det är på lektionerna nu mot vad det var på spanskan eftersom man nu börjar om helt från början istället för att böja verb hit och dit i olika former. Ett stort minus är dock att det är på folkungaskolan som ligger en bit bort. Kände direkt när jag kom dit att skolan inte va något för mig heller. Stor del av folket verkar väldigt speciella. Jag ska inte dra alla över en kant så jag ska inte säga så mycket men första dagen kom det en kille barfota till skolan och då börjar man ju undra. Jag är nöjd med mitt val av skola säger jag iaf.

Idag efter första iv lektionen som för min del är trafikantutbildning gick jag, Gabbe och Henrik till subway o käka innan jag senare blev upphämtad av min tränare för match. Det var match mot mantorp i mantorp vilket inte är en jättehöjdare en fredagkväll sådär men det blev en klar vinst iaf vilket var skönt :) Helgen är ganska oplanerad än så länge men hoppas på att ha huset själv utan familj imorgon.   PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0