helg

Hejhejhej. Min helg har varit ganska händelserik ändå. stan & promenad i fredags. Lördag: träningscup i motala 7.30-15 . Gick vidare till a-slutspel, åkte ut i semin mot äckliga derby för den som kan tänkas intresserad. Efter en eftermiddag hemma åkte jag in till den såkallade stranden vid scandic och mötte upp ett gäng från klassen. Vi grilla marsmellows, prata och lyssna på musik vilket var mysigt tills man inte lägre hade känsel i kroppen av köld. Då drog vi alla åt lite olika håll :) Dagen har bestått av mys, one tree hill och sovande, Alltså ungefär så somsöndagar brukar se ut. Jag behöver plugga men jag har gett upp och jag hatar mig själv för det. Fått en irriterande huvudvärk på köpet. Sätter på ett till oth program och skjuter upp alla problem tills imorgon, bye

Nu kom min lillebror precis hem. Jag har saknat honom

" gå och ställ er där borta så tar jag en bild"     - okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0