090416

Bättre skoldag idag än igår var inte så svårt att fixa till. Efter gick jag, Sandra, Henrik, Adam och Jonas till Ghingis för o käka. Riktigt gott! extra nöjd var jag efter att ha vunnit kampen om vart vi skulle äta. he he ... :)  Kom hem tre, lade mig i sängen, sovit lite halvt till nu. (rekommenderas inte att komma in i en "sova-efter-skolan-vana".)  Snart ska jag dra på mig fotbollskläderna för att gå bort till frida och sedan vidare på träning. Jag har haft ett "hat" för fotbollen nu ett tag men nu när vi har gått på gräs lite smått börjar de roliga komma tillbaka. That's good. Men dagen har sina nackdelar också och jag säger bara svenskatest imorgon. Någon har kört i den lugna tackten men ska börja plugga efter träningen. (Y) 
ciaoo


min lillebror är inte kobent egentligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0