Va positiv !

Ursäkta för de senaste inlägget , jag va så trött på allt de tillfället jag skrev de men de va då de . Nu försöker jag se allt från den positiva sidan och de har faktiskt hjälp lite , speciellt i skolan . Sen försöker jag intala mig att man inte man kan prestera bra jämt !   

Idag var det en vanlig skoldag när de gäller lektioner . På lunchen kom carro o hälsa på , vilket var mkt trevligt :)   Efter skolan hade jag sällskap med annie in till stan innan hon gick vidare till feelgood och jag drog mig in mot affärerna .  Jag är beroende av att handla kläder , illa illa .   Men jag hittade faktiskt mkt ! väska , stövlar , två halsband , smink , 2 linnen och en annan tröja :) sen har jag även hittat ett par till skor jag ska köpa , även en mysjacka och ett par jeans :) men de får bli om ett tag , alla pengar har förvunnit snabbt efter i fredags och idag ..  

Nu ska jag börja plugga , matteprov imorgon . Problemet är att jag vet inte hur jag ska plugga på de så jag kollar bara igenom de , sen får de gå som de går imorgon helt enkelt .   se de från de ljusa sidan bara .. ;

Nu ska jag ta tag i matten .
Puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0