slappishelg

Nu är de helg och de är så otroligt skönt .  

Igår gick jag på stan med jossan efter att vi slutat skolan 12.20 :) sen blev jag hämtad av familjen och vi åkte till ikano för att hitta en present till moa . Åkte sen till vidingsjö på middag ,  vid halv åtta åkte jag till sporthallen och kollade på handboll med fridaj .     Efter gick jag till Simon och sov där :)    de va min kortfattade fredag .

Idag hämta mamma mig tidigt för att Simon hade träning . Kom hem och la mig i soffan , somnade till tre . Sen har jag inte gjort mer än att suttit här . slappt   ikvälll kommer nog simon tror jag .     Jag orkar aldrig göra ngt på helgerna längre ..

Imorgon är de match mot linghem , kuul .
Puss


vi ska klara dehär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0