920902

Heeeej !

Har ju inte skrivit sen nollning kom jag på så jag tillägger att den var väldigt rolig i fredags !

I söndags blev jag sjuk , så igår var jag hemma från skolan . Väldigt segt men jag sov i stort sett hela dagen så på kvällen mådde jag nästan helt bra igen  .      Så idag blev det att gå till skolan , ganska slappt eftersom vi hade sp-dag då vi fick prova på lite ämnen vi ska ha i tvåan typ filosofi och psykologi .      Och sen är det ju inte vilken dag som helst idag , utan min födelsedag ;D Så dagen ( som alla andra födelsedagar !) har gått väldigt snabbt .  Sen kom jag hem och har ätit god mat och efterrätt och nu snart ska jag åka iväg och sova hos Simon :)        Inte allt för roliga presenter har jag fått än så länge, nästan bara pengar faktiskt . Så knappt något paket har jag öppnat idag , tråkigt ju eftersom det är paketen som är lite speciellt med födelsedagar men äch jag är nöjd med pengar  :d

Nu ska jag fixa med kläder o sånt inför imorgon . Skolkort är det imorgon , ussssscccchhh jag hatar det

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0