Värdelös dag

Helgen har varit oerhört skön vilket behövdes!  I fredags gick jag på stan med Jossan ett tag . Hon skulle lämna tillbaka en jacka och jag hade inget bättre för mig så jag följde med . Efter hon fixat med de gick vi bara runt lite och vid fem tiden tog jag bussen hem .     Lite senare kom Simon och vi bara myste hela kvällen :)
Lördags så åkte Simon tidigt för han skulle på träning men jag sov vidare till tolv . På eftermiddagen åkte jag till Simon en liten stund , sen vid halv sju tiden cyklade jag iväg till Jocke där var en del av förra klassen 9E var .  Vi lagade mat , kollade på film , spela spel och gitarr . Trevligt blev de iaf :)
Igår kom farmor, farfar , kusin Pontus och hans kompis Simon hit . Vi åkte in till ikano och åt mat där innan vi senare åkte vidare till min lillebrors match i cloetta . Sen åkte vi hem hit , fikade lite och även min Simon kom . Sen blev resten av kvällen bara mys med Simon & han sov här , <3

Idag har det vart en ovärd dag verkligen , första lektionen kolla vi på filmen troja , sen hål i tre timmar innan vi nästa lektion "kolla" (jag sov hälften av filmen) på en värdelös film om hållbar utveckling . Dagen sluta sen med matte , uschusch .  Iofs gick jag och Jossan på stan under håltimman vilket var trevligt !

Nu är det mat ,
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0