Detärsvårtmedrubrik

Jag är dålig på dehär med blogg, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt .  Men jag skriver ju för min egen skull så de blir som de blir .

Dagarna har gått fort i skolan och imorgon är de redan torsdag = sovmorgon :) skönt !

De senaste kvällarna har bestått av plugg , naturkunskap men nu är det äntligen över . Det kunde gått bättre men det får duga , nu får jag bara vänta på resultatet .        Idag kände jag att jag behövde en pluggfri eftermiddag så efter skolan gick jag till stan med Annie . Hon lämnade mig efter ett tag och jag fixade bara med några saker (och även hittade lite saker) innan jag tog av lathet bussen till resecentrum , men det regnade ju faktiskt ..  Där hämtade pappa mig och väl hemma fick jag skynda mig o byta om innan jag åkte till träningen .   Träningen var seg och jag tycker faktiskt att det ska bli lite skönt med ett uppehåll även om jag kommer sakna det också .  Sista seriematchen är på söndag mot Lotorp långt borta någonstanns i norrköping . Att dehöva åka så långt , de är de jobbiga med norrköpings serien men vi får se vilken serie de blir nästa år? 

Nu har jag suttit här och kollat på idol .  Snart får man reda på vem som åker ut
men innan det ska jag ringa Simon så bäst att dra mig .  

Godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0