Skivomslag

Hallå hallå !

Idag första lektionen började vi med historiaprov . måndag morgon liksom , det borde förbjudas !  Jag kan inte säga att jag hade pluggat alls mycket , bara några timmar igår men det gick faktiskt rätt bra så jag är nöjd . Jag kan dock ha blandat ihop allt möjligt , men men det får jag väl se .
Resten av dagen har vart seg , måndagar är nästan alltid sega . När jag kom hem funderade jag på att gå på träningen men nej . Mamma sa att det inte är så bra att jag anstränger mig när jag har typ öroninflammation , men jag har ju inte spec ont längre så jag tänkte gå ändå . Men tillsist blev det inte så .
Jag gick då istället och la mig , tänkte bara vila i någon timma men det blev inte så heller . massor med timmar blev det istället , så lite över åtta vaknade jag av lite panik eftersom jag egentligen skulle åkt till simon med nio-bussen .  Men nejnej , det blir aldrig som jag har planerat .  Så nu har jag suttit och funderat ut "mitt eget skivomslag" . Vi har nämligen i bildläxa att göra ett eget skivomslag , jag är inte så kreaktiv av mig men eftersom vi har sveriges lustigaste lärare i bild så är de bara att måla något på ett papper sen komma på en bra förklaring till vad det är , det funkar alltid! namn är dock lite svårare att hitta på ..   
Så nu ska jag sätta mig och måla innan jag ska gå o lägga mig ,
är ju inte så trött eftersom jag sov så länge på dan . smart denise!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0