Goooodnattt



Hallå där!
Nu sitter jag hemma igen .   Stockholm med mamma blev jättemysigt  , endel shopping blev det också :)  Dock fick jag ångest i slutet när jag stod inne på åhlens city och valde mellan massa jeans , linnen osv . Pappa hade nämligen haft en diskussion med mig precis innan vi åkte , om mina pengar  . Han tala om för mig att mina pengar som jag fick när jag fyllde försvunnit alltför fort (som jag iofs redan visste..) och jag måste spara annars ska han ta ifrån mig mitt bankkort .  vilket problem va? stackars denise , nej så är det inte . Jag kände verkligen att allt lät jätteilla och fel nu .  Men de jag skulle komma fram till var att jag fick en tankeställare och bestämde att jag ska börja spara . Ny månad , nya pengar , som jag alltså ska spara ! Jag har fått något slags shoppingberoende , låter helt sjukt men jag blir glad av o handla saker så de blir att jag gör de varje fredag för att "belöna" mig själv .   ooo va dummt de låter nu så jag ska sluta direkt!

Klockan är lite över två , på natten , och jag sitter här framför datorn . Jag förstår inte riktigt varför jag sitter här för jag gör verkligen inget vettigt . kolla liksom på bilden där uppe som jag gjorde för några minuter sen ,  då förstår ni hur tråkigt jag har ! Men jag har iofs pratat med min vän frida lindström som jag saknar så de gör ont . Ja nu låter de kanske dummt igen men jag menar de faktiskt , de gör ont av saknad . Om du har en vän som du tycker om jättemycket , ja din bästa vän till och med , och inte träffat den personen på åratal så förstår du nog min känsla . 
Jag ger upp på att skriva något eftersom allt bara låter konstigt och fel , istället lägger jag upp ett par bilder på mig och min bästa vän . 






Klockan börjar närma sig tre ,
gooodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0