Lyckad kväll

Kvällen igår blev lyckad :)   kommer med lite bilder imorgon tänkte jag !

Idag har de varit en väldigt seg dag , men samtidigt skön .  Skulle egentligen spenderat dagen med Simon men av en anledningen kunde inte han :p   Jag sov länge sen har jag fixat lite med min mobil , så jobbigt att alla kontakter försvann när jag bytte telefon men de löste sig sen .   Sen har jag bla varit ute och gått , sovit , pluggat lite . Man skulle kunna säga att det har varit en typisk söndag-dag även att det inte är söndag .

Imorgon är det match borta mot Lotorp . Segt som bara den , inte sugen alls om jag ska vara ärlig .  Efter och innan det måste jag plugga masssssor , prov i geografi på tisdag och de känns inget bra eftersom jag inte ens läst igenom de än ,   = SMART

Idag är de ju kanelbullens dag ! Jag har inte ätit någon än , men nyss kom suget så funderar på att ta en nu . Lite sent kanske , men strunt samma ..? 



/ Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0