Torsdag

Heej ♥

Vanlig skoldag idag , inte ngt speciellt direkt . Torsdagar går ganska snabbt pga sovmorgonen :) 

På bussen hem höll jag på att somna flera ggr om så när jag äntligen kom hem kröp jag ner i sängen och sov en välbehövlig timme.  Vid sju mötte jag upp pappa och Didrick utanför ishallen för vi hade fått biljetter till lhc - djurgården idag . Jag är inte så jätteintresserad av hockey ska jag erkänna , men jag tycker ändå att det är kul och kolla någon gång ibland sådär .  Efter 60 min så stog de 2-2 vilket ledde till förlängning , där gjorde lhc mål efter några min så två poäng till lhc iaf .   Nu snart ska jag krypa ner i sängen igen & kolla vem som åker ur idol .

Imorgon blir de fest med klassen och faddrarna i rimforsa , nice :)


Puss & godnatt


från nollningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0