Fredag

Hej!

Det har varit en väldigt lugn fredag idag . Jag sov länge och slappade fram till klockan 4 ungefär då jag mamma och pappa åkte in till ikano . Jag och mamma skulle leta jacka och när vi väl hittat en (det tog en evighet!) så fanns det inte i rätt storlek så vi fick åka in till stan för att köpa den istället . Menmen jag är rätt nöjd tillslut :)  Efter stan åkte vi tillbaka in till ikano , eller rättare sagt ikea eftersom vi gick in och åt där plus att vi köpte lite småsaker till huset ..   Men en snabbis på ikano blev det också då jag skulle fixa med lite saker plus att pappa köpte skor .

Min mamma och pappa ska åka upp till Leksand imorgon där min lillebror är på cup och det betyder att jag är ensam hemma lördag till söndag . Jag tycker de är skönt att va ensam men samtidigt läskigt , hah men Simon ska komma imorgon iaf så de ska nog bli bra :) Eftersom jag har hund som inte kan lämnas allt för många timmar så blir det nog att vi är mest hemma om vi inte hittar på ngt en kortare stund . Bussarna här ute är ju inte det bästa heller , hm.. 

Nu ska jag försöka läsa några sidor i min tråkiga engelskabok som ska va utläst om inte allt för många dagar . Det börjar nämligen bli panik med över 300 sidor kvar att läsa .
Godnatt ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0