Tisdag

Hej!   Jag lyckades precis lägga in alla bilder från mobilen på datorn , yeees för det har inte funkat förut . 
Idag var det en vanlig dag i skolan med bild , svenska , geografi och samhäll . Bilden på 2,5 timmar är världens längsta timmar och jag hatar det .

Efter skolan mötte jag upp Frida på stan och vi gick runt i några affärer :) Efter ett tag kom vi på att vi var extremt hungriga så vi tog en runda till hemköp där vi köpte bullens korv och korvbröd . Vi tog sen bussen hem och åt korv , hah så gott . Resten av kvällen bestod av prat om allt möjligt , lite tv blev det också . mys!

Nu vet jag att filmen "systrar i jeans" har börjat på tvn så jag ska nog bädda ner mig i sängen och kolla på den . Om jag inte fastnar för filmen så ska jag sova tidigt , fick nämligen en tillsägelse av pappa imorse att jag nog borde gå o lägga mig tidigare än halv ett om kvällarna . Jag tror nog pappa har rätt !

Ha de bra ♥



Sandra & jag på katedralskolans balkong för ett tag sedan.




Kommentarer
Postat av: Julia Torneus

Sandra gick i min klass från 3:an till 6:an :P

hihi :)

2008-11-14 @ 23:04:48
Postat av: Denise

Ja hon har sagt det :)

2008-11-15 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0