Kortfattat

Goddagens!

Jag lyckades faktiskt läsa ut boken även om jag fick läsa de sista 2 kapitlen lektionen innan men aja jag fixade det iaf!

Kortfattat om de senaste dagarna :

I torsdags(då jag egentligen skulle läst ut boken..) blev det hockey med min bror . Det var lhc -brynäs , ingen höjdarmatch kanske men lhc vann ju iaf! 
I fredags började det med en seg skoldag . Efter gick jag , Jossan och Annie till stan en kortis för att kolla lite. Tillslut åkte jag hem, åt god mat och kollade idol . Jag hade det väldigt skönt helt enkelt .
I går tog jag en låång sovmorgon innan Simon kom :) Vi lagade mat och myste hela dagen innan han åkte hem vid tiotiden.

Och tillslut, idag har jag varit på tidig träning . Nu ska jag försöka fixa med lite läxor så jag slipper göra allt på de underbara studiedagarna som är nu i veckan ;d  Lite senare hoppas jag på bio men vi får väl se!



tråkigt inlägg, men så blev det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0