tillbaka till skolan

Nu börjar höstlovet lida mot sitt slut men det har varit ett väldigt skönt lov .  

Som jag sa igår så har min familj vart i Leksand över helgen så jag va ensam hemma , eller helt ensam till klockan sju igår då Simon kom hit .  Vi kollade på tv , gjorde pannkakor , spelade spel och sådär .    Idag sov vi länge och har bara tagit det lugnt hela dagen , som vanligt!   mitt lov har varit för lungt nästan ..

Simon åkte hem för någon timma sen och nu ska jag snart sätta mig och plugga lite innan familjen kommer hem igen . Vi har matteprov på onsdag och engelskaprov på fredag , uschusch men att det sedan är ganska lugnt med prov gör det lite lättare att plugga .

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0