ingen fantasi

Helghelghelg.  I fredags gick jag på stan med min frida och såklart även jossan :) (jossan och jag på stan varje fredag , yes!) Det var meningen att jag och frida endast skulle fika men det blev inte så . Krångel med fridas använda jacka . Jag var feg och inte vågade lämna tillbaka den , men jossan och frida klarade de galant utan mig . Tillslut satte vi oss på ett fik . Jag hann även handla lite , Linne och plånbok . supernöjd med den sistnämda , till och med simon sa att de va fin . hah!     Kvällen blev ganska tråkig , men jag får skylla mig själv helt enkelt när jag säger att jag ska åka bort .  fast iofs att kolla på idol med mamma och bror är inte så dåligt de heller ..

Igår åkte vi till morfar som bor i småland . Han har eller ska (?) fyllt / fylla år (dåligt av mig att inte veta..)så lite folk va där och vi åt massor .  Det var meningen att jag skulle åkt hem med pappa och bror på kvällen men sen så betämde jag mig ändå för att stanna kvar över natten . Klockan kvart över tio ringer pappa och säger att bilen har stannat , så ja de va bara packa ihop grejerna och åka hemåt för mig och mamma ändå . Resan hem som vanligtvis brukar ta knappt en och en halvtimma tog nästan 3 pga att vi va tvunga att stanna och ladda upp ena bilen .

Imorse var jag på fotbolls träning . Klockan 3 kom Simon , efter vi ätit så gick vi la oss och kolla på film , step up 2 the streets . Bra film , men efter att ha sett ettan hade jag lite för höga förhoppningar till denna film så ja ettan var mkt bättre enligt mig  .     

Simon åkte hem för ett tag sen , eller nej de va rätt länge sen nu faktsikt men strunt samma . Nu ska jag straxt hoppa i säng men innan sätta alarm på en timma senare än vad jag brukar för måndagar . Ingen historia imorgon , wiee 
Heller inga prov på tre veckor ,  LYCKA

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0