Jag lever för kicken, precis som du

Hey!

Igår va jag och Frida på ikano efter skolan . Vi åt först sen gick vi och kollade i affärer :)  fick inte ngt spec inhandlat men ändå trevligt att bara kolla .  Vid åtta tog vi bussen hem till mig och resten av kvällen bestod av prat , I like it .


hah <3

Studiedag både idag och imorgon vilket är suuper härligt!  Så idag tog jag sovmorgon och sen har jag i stort sett bara tittat på tv och suttit här . Egentligen skulle jag och Simon träffats på dan, men hans hockeyträning förstörde . Istället ska han komma ikväll och sova här  :)  Tänkte försöka plugga lite också , vilket alla andra klasskompisar verkar göra för tillfället . Historia uppsats och ett natur/geografi prov på etthundrafemtioelva sidor är de som gäller snart . Kul !

PUSS


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0