Häfvet

Efter skolan igår gick jag på stan en stund . Först gick Annie med mig men efter ett tag skulle hon möta upp sin kusin så då gick jag en kort stund själv. Jag köpte mig lite , bla klänning, tjocktröja och ett par leggins . Får dock se om allt ska behållas eftersom jag köpte klänningen och legginsen för att ha dem på kvällen men det blev inte så sen . 

Efter att pappa hämtat mig fick jag fixa mig jättesnabbt och ja det gick snabbt ända tills jag skulle prova kläder ut kläder .. Men vid åtta tiden körde mamma mig och Simon ( vi hämta han på vägen) till Amanda som hade förfest . Där stannade vi till tio då alla tog bussen in till stan. Vi skulle nämligen gå på den årliga katedral/berzan festen "häfvet".  Simon och jag tänkte ge upp när vi stått hur länge som hellst i den stökiga kön för att ens komma in , men tillslut kom vi in men då fanns det inte ens några garderober kvar så vi fick ha våra jackor på oss. Väl inne på maxim (där häfvet hölls) var det fullt med folk och jag har inte så mkt mer att säga än nej häfvet blev inte lyckat för min del.. kön förstörde kvällen !

Vid ett tog jag och Simon taxi hem till honom och somna ganska snabbt .

Idag åkte Simon på tidig träning men jag låg kvar och sov tills han kom hem igen. Hela dagen har varit lugnt , åkte hem vid två tiden och har inte gjort speciellt mkt . Lite tråkig men ganska skön lördagkväll ändå , inget sbn för mig inte.

Imorgon ska jag plugga men kanske också kolla på min lillebrors hockey , det är sånt som märks.



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0