Vi får hoppas på det bästa

Japp , nu börjar torsdagen dra sig mot sitt slut eller iaf för mig för jag ska försöka lägga mig tidigt ..
Idag åkte jag hem vid lunch för jag inte mådde spec bra, var bara med på tre lektioner . Skönt att komma hem ! Pappa gjorde pannkakor till mig sen låg jag och somna ute på altanen i det härliga vädret . Resten av dagen har jag suttit här och pluggat endel . Dock lite för lite för att det ska gå perfekt imorgon känner jag , men det känns lite som att det får gå som det går . Jag har ju trots allt hängt med bra på lektionerna så jag hoppas att det ska räcka långt ! vi får väl se ..
Nu ska jag snart lägga mig i min säng och plugga vidare i väntan på att älskling ska ringa . Vi ska reda ut lite blandade saker , inget extremt allvarligt så men saker vi behöver prata om . inget jag tar upp här så strunt samma .

image69
<3

Imorgon är det först vanlig skoldag . Efter ska jag och Caroline gå en snabbis på stan , sen åker vi direkt till samlingen . Match som gäller ! tror inte att jag kommer få spela så mkt pga min onda hals och förskylning men endel hoppas jag på ändå . Senare har jag inget planerat , eller visst ja , moa och ole kommer hit .. 

Skriver säkert mer imorgon :) kram&puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0