Underbara helg

Tjena !  Som vanligt så är det väldigt skönt med helg . Det blev stan med carro efter skolan igår , hittade en avslutnings middags klänning och underkläder . känns bra att ha hittat en av två klänningar nu , en bit på vägen liksom . Nu är det smycken , skor och en klänning kvar då ..

Efter stan åkte jag hem och gjorde ordning mig . Vid nio tiden åkte jag in till stångbro där rix fm festivalen var . Nio var dock försent att komma dit för jag hann bara höra takidas låtar innan det var slut . suck , jag ville se brolle hah  .
Först gick jag runt lite med carro ida julia innan jag mötte upp simon och gick med honom . Ae de va inte vidare kul där inne kan jag inte säga , men a sen gick jag och simon runt lite i stan innan vi gick hem till honom och sov .

Idag har vi inte gjort alls mkt . Kollat på lff match för första gången har jag ju gjort förresten , tråkigt var de men aja .  Skulle egentligen ha velat solat hela dan idag men det blev inte som jag ville . Simon och jag åkte iaf hem hit sen och nu har vi bara varit ute hela kvällen . sköönt ! Imorgon blir det förhoppnigsvis sol och bad :)

pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0