Tröttast

Onsdagar är verkligen veckans jobbigaste dag , jag hatar onsdagar och det var inget undantag idag . Vaknade iofs upp med älskling och det är ju positivt :)  men dagen har varit väldigt seg och jag har egentligen bara velat gå hem hela dan . Förresten så fick vi reda på nationella proven i engelskag idag , & jag behåller mitt vg . Det känns skönt !
När jag kom hem så gick jag och la mig direkt , vaknade en gång när jag skulle äta sen har jag sovit bort hela min eftermiddag . Jag vaknade sedan klockan halv åtta och ja precis då börjar min träning , smaart denise ! jag glömde helt bort att sätta klockan så ja nu missade jag även fotbollsträningen . Bra dag verkligen ..  Men får ta igen det imorgon när ska vi på idrotten springa runt ån , och ja inte bara ett varv , utan två ! vi tjejer är tvugna att göra det för att få högre betyg än g så det är bara att springa de där två varven för min del . Jag kommer vara död redan efter ett , det är en sak som är säker .

Igår var jag och nathalie på stan som sagt , hittade lite underkläder , en sjal och såklart även en tröja ;) Efter stan gick jag till friskis och svettis för att gå på pass med caroline . Sedan , duktiga som vi är , sprang vi till tallboda därifrån . nästan iaf . mötte upp älskling där och åkte sedan hem hit .

Ha det fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0