Torsdag

Igår blev som bestämt hem till Nathalie där även de andra var :)  vi grilla o sen blev det mest snack , trevligt iaf ! Vid halv elva tiden (?) kom vi ner till stångebro . Vi va till en början vid scandic , men sen visa det sig att alla var vid pumpbron så då drog vi dit där det var ngt roligare . Jag va inte speciellt pepp" alls så jag tyckte inte de va så kul på stångebro faktiskt men roligare än att sitta hemma iaf ;)  Lite efter tolv mötte jag upp Simon och  vi gick hem till honom och sov , :)  

Imorse vaknade vi av väckarklockan kl 8 . Seegt , men Simon hade träning vid 9 så det var bara att dra sig upp och vid 9 hämtade mamma mig vid cloetta .  Åkte hem och sov en stund sen följde jag med mamma till ikano . Hitta lite småsaker som jag ska köpa imorgon tror jag , det va lite bråttom idag så jag hann inte köpa ngt speciellt . Nu  är Nicklas och Leila här , senare kommer Simon o ska sova här :) mys . Imorgon åker Simon hem tidigt för han har träning, och klockan 10 kommer våra fosterbarn .. Sen blir det väl en lugn dag antagligen , ska faktiskt försöka plugga lite också . aja , nu ska jag va lite social mot nicklas och leila ! 

image42














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0