Tjejkväll mm .

De här "lovet" har vart väldigt behövligt måste jag säga . Jga har inte gjort ngt speciellt , mest varit med Simon faktiskt :) I fredags kom ju fosterbarnen och jag lekte med dom hela dan , verkligen lekte !  aa jobbigt va de iaf men det får jag stå ut med var tredje helg nu framöver . I fredagskväll kom Simon och sov här , vilket han även gjorde i torsdags kväll :) 

Aja , igår blev det att jag var med Simon på dagen sen vid ungefär fyra så körde mamma mig till ikano och Simon blev hämtad . På ikano skulle jag köpt en hel del men så blev det inte eftersom jag missat att de stängde klockan fem , jag som trodde sex ! Men jag hann med lite affärer iaf och sen han jag köpa det viktigaste , present till Ida och julia .  Sen hem igen för att göra byta om och så , sen åkte jag till Julia :)   Julia och Ida skulle nämligen ha födelsedags middag med lite tjejer . Kvällen var väldigt trevlig . Det blev mest att vi prata om allting , såkallat tjejsnack och åt . Som sagt tyckte jag att kvällen blev väldigt lyckad ! Tack tjejer , <3  
Jag har lite bilder från igår , inte så många men jag lägger upp endel senare !

Idag blev det att gå upp tidigt för min del , samling klockan tio , seegt . Men ja de var iaf fotbollsmatch mot malmslätt som gällde .  Vi spelade väldigt bra och vann tillslut med 6-2 , gött . Nu efter har jag inte gjort ngt speciellt alls , tänkte ha gjort svenskan men så blev det inte .. Men jag ska försöka fixa lite med den nu , jag hatar svenska för tillfället !

Förresten igår kväll när mamma hämtade mig berättade hon att det var en tjur som sprungit rakt in i min mosters man . ( Jag fatta inte riktigt hur det gick till ) Men iaf så flög han bakåt och blev medvetslös . När han sen åkt ambulans in till sjukhuset så visade det sig att han hade en skallfraktur och en blödning på lillhjärnan , vilket kan vara jättefarligt .  Men det går lyckligtvis gått bra med honom och att allt blir som vanligt , det verkade som så nu iaf :)   Det var läskigt när mamma berättade igår för hon började med att säga " det har hänt en olycka" och innan hon hann säga mer hann jag tänka mig det värsta ..

Nej nu måste jag försöka med svenskan !  Lägger in lite bilder från igår sen också :)
take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0