Tillbaka till skolan

Japp idag var det skola igen då men skönt att det blir en kortare skolvecka iaf .  Började med en meningslös biologi lektion , vi har sämsta läraren där plus att hon hatar mig så det kan vara därför . På första rasten hann Simon och en annan förstöra mitt glada humör men äch de får tycka vad dom vill jag bryr mig egentligen inte så mkt men lite tjurig på dem blev jag allt . Resten av dagen har bestått av vanliga lektioner , fast ngt slappare än vanligt iofs . Juste fick faktiskt reda på nationella proven i matte idag och jag är väldigt nöjd :)  

Efter sista lektionen gick jag och Caroline till gymmet och tränade i ca en och en halv timme . hurtigt , dock är jag inte lika duktig som Carro som kör på riktigt inför "beach 08" med att bara äta en viss mängd mat osv . Nej jag skulle inte klara det för mat klarar jag mig inte utan men att träna lite extra är ju bra de med ..

Nu har jag pluggat lite kemi och ska snart fortsätta plugga men då med religion . Jaja det måste göras så det är bara att kämpa på . Visst ja , min gräsliga blogg måste jag ju göra om men jag hinner ju inte det idag . Får stå ut med att ha den såhär ett tag till , that's it .

Dax för religion , Tjaarå

image52
                                                                 
våran klass , världens bästa klass !

Kommentarer
Postat av: carro borg

haha Denise du behöver ju inte banta som ja, plus att ja aldrig klarar det endå:) aaa världsa bästa klass!!!

2008-05-20 @ 20:41:40
URL: http://carolineborg.blogg.se
Postat av: e

fan va fula

2008-05-21 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0