Snart sommarlov , kämpa !

Slappis dag ! Nu är jag hemma igen efter endast några slappa lektioner , slutade även tidigare idag för att elevens val var inställt . Min svenska ligger fortfarande och väntar , tusan vad jag tjatar om den hela tiden men jag orkar aldrig ta tag i den ! jag orkar inte med skolan i huvud taget längre men jag ska kämpa på för jag räknade dagar nyss , och om ja räknat rätt så var det bara 25 skoldagar kvar plus att det går bort endel dagar pga stockholm o så . Så skönt men ändå så sorgligt . kungsbergsskolan , jag kommer sakna de otroligt mycket samtidigt som det ska bli sjukt kul o börja på katedral . Men att få en lika bra klass som jag har nu kan jag nästan bara drömma om tyvärr ..

image52

Nej nu ska jag ta det lite lugnt , kanske börja med den där svenskan jag tjatar om , vi får väl se . Senare ska jag iaf träna och efter den ska jag och Carro , kanske Frida ?, springa runt spåret . Hurtigbullar !  Jag ska börja med mina nyttiga veckor igen ;)
Hejdå

Kommentarer
Postat av: d

jasså ska du gå katedral, vilken linje? :P

2008-05-07 @ 19:04:30
Postat av: Denise

Jag ska gå sam /ekonomi :)

2008-05-07 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0