Skrika högt av lycka

Kom precis in från en promenad med mamma och alice . Ruggit härligt sommarväder ute och det ska ju fortsätta hela helgen har jag hört , nice !    Idag ville jag bara skrika högt av lycka när jag tillslut lämnade in mitt geografi arbete efter allt slitande . Usch för det , bra blev det inte heller så vi får väl se om jag behåller mitt betyg .. strunt samma nu .  Dagen har iaf varit bra , mkt beroende på vädret men vi gör ju inte alls mkt på lektionerna vilket också gör dagarna något bättre .  Efter skolan satt jag carro natti linus och jocke kvar en stund utanför skolan och käkade glass . ( Jag måste sluta äta glass , jag gör det varje dag nu.. ) Sen åkte jag hem , har suttit ute och sen har jag inte gjort så mkt mer än promenaden .  Nu ska jag snart sova , det känns att jag satt uppe till två inatt ..

image71
Alice

Efter skolan imorgon ska jag och Caroline gå på stan i hopp om att hitta avslutningskläder . Jag skulle egentligen ha spelat match men känner att jag inte är tillräckligt frisk för det än ..   Efter stan ska jag träffa Simon och vi ska senare på rix fm :) 
Ha det fint


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan hoppsan!
Hoppas du haft en bra dag idag :)
Kram!

Ps. får du också upp en konstig ruta när du kommenterar? Har lagt in en skärmdump på min blogg på hur den ser ut..

2008-05-29 @ 22:14:25
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0