Seg men skön dag

Nu börjar klockan närma sig tre och jag har typ sovit bort hela min dag . Jag har inte vart i skolan idag för att jag verkligen inte kände för det imorse när jag vaknade plus att jag behövde plugga . Men nej det har inte blivit något pluggande för min del inte . Jag ska försöka göra de nu , men det känns inte lockande alls .. iofs känns det aldrig lockande o plugga men nu känns de värre än vanligt faktiskt . uschusch . Nathalie smsa förut och sa att de va natinellt prov i spanska idag , vilket jag helt glömmt bort , men hoppas jag kan göra de en annan dag framöver ..
Pratade nyss med pappa som är i bergen (norge) , han har varit borta ett tag nu men han kommer hem antingen på fredag eller måndag igen :) Jag har konstigt nog inte saknat han men idag när jag pratade med honom i telefon började jag faktiskt göra det så de ska bli skönt när han kommer hem !

Imorgon ska jag iaf gå till skolan . Har då två nationella prov , spanska & matte . Matte är muntligt men inte spanskan . vi får väl se hur det går ..   Men jag har iaf sovmorgon plus att vi slutar extra tidigt pga inställd engelska , slappt !    Efter skolan ska jag nog gå till stan en sväng , jag har vart inne på lite olika hemsidor idag och jag har hittat massor som jag vill ha bla på Hm men mina pengar har förvunnit väldigt snabbt så de blir nog inte så mkt köp , troligtvis .   Sen imorgon ska jag även till stallet faktiskt (eller så tvingar jag mamma åka dit?) sen ska jag träna fotboll :) 

Nu ska jag äta glass och sätta mig med svenskan ..
Ha det gott !


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en bra dag :)

2008-05-13 @ 15:14:23
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0