plugg & plugg

Japp , nu har jag suttit och pluggat enda sen jag kom hem och jag har fått mycket gjort vilket är väldigt skönt . Något som också är väldigt skönt är att jag har haft sovmorgon idag . Jag mår nämligen inte så bra så jag åkte bara in till skolan och gick lektionerna efter lunch pga . nationellt prov i spanska mm . Fick reda på provet jag hade i fredags , och de kunde ju inte blivit bättre . Woho !
Imorgon ska jag vara hemma , plugga en hel del . På kvällen senare ska jag och mina föräldrar åka till vidingsjö där hela klassen med föräldrar också ska vara + även våra klasslärare .. De ska väl bli trevligt men de hade vart roligare utan föräldrar tror jag menmen . 

Jag längtar tills imorgon kväll för då är förhoppningsvis mitt arbete klart vilket betyder att jag inte har ngt stort arbete eller prov att göra i grundskolan . Jag är ngt lycklig ? JA

Nu ska jag skriva lite till när jag ändå har kommit igång så bra , sen ska jag hoppa i säng tidigt även att jag har sovmorgon imorgon också ;d    Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0