Onsdag

Idag försov jag mig så det blev väldigt bråttom att hinna till skolan trodde jag , kom prick till tio över 8 som vi vanligtvis börjar men jag hade glömmt att vi börja halv nio , smart som jag är så det var ju hel lungt .   Väldigt tråkiga lektioner idag , men det känns att det börjar bli sommarlov eftersom vi inte jobbar framåt i vissa ämnen . Idrotten var iofs rätt kul , vi åkte "streetsurfing bräda" . De va jättesvårt men de gick efter ett tag .   Halsont har jag haft hela dagen men jag va tvungen att stanna hela dagen för att jag skulle möta upp mamma på stan efter . Letade efter skolavslutningsklänning , men det blev som vanligt misslyckat eftersom jag inte hittar ngn som jag tycker om , eller om jag gör det så finns det inte i min storlek eller så passar den inte alls . Det börjar bli panik nu , min stockholmsresa är fortfarande i tankarna .. måste åka dit !  Men jag hittade iaf band som jag ska ha på min klänning jag sytt i slöjden  , dock är de inte direkt sånna som jag egentligen var ute efter men strunt samma det blir nog bra .

Bestämde mig för att vila idag och inte gå på fotbollsträningen pga halsen , måste bli frisk till matchen på fredag ! :o  Nu måste jag plugga , blä

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0