Nationellt prov -> panik

Hej igen . Kom nyss hem från träningen . Det blev inget varv runt språret med tjejerna idag eftersom carro glömmt skor och frida inte kunde , så jag tog min egna springtur här hemma istället . det känns iaf riktigt skönt nu när man är hemma igen ! 

Kom precis på att det är nationellt prov i matte imorgon , lite panik inför det faktiskt . När vi har testat de c-prov som har varit tidigare år har de varit jättesvåra tycker jag . De prov vi hade för några veckor sen tyckte jag därimot inte var så svåra så jag hoppas det blir lika dant imorgon , vi får väl se .

Nu hör jag att min lillebror har somnat där nere i soffan och jag måste fixa så han kommer till sin säng ..
Sov gott , när ni nu ska det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0