Match

Hej ! Igår sov jag och Simon länge , skönt .  Sen vid halv tre var det samling i tallboda för min del , fotbollsmatch som gällde . Matchen spelades som jag trodde i Söderköping och vi vann tillslut med 5-0 ;d Riktigt kallt va de , plus att det regna och blåste inte skönt alls allt spela . Det gick knappt att klappa händerna när vi gjorde mål för att de va så kalla , uschusch men skönt med vinst och fortsatt serieledning ;)    Kom sen hem vid 7 , åt sen satte jag , dirick och mamma på en film . Vid tio kom Simon hit igen och vi låg och kolla klart på filmen innan vi gick och la oss .  

image57
Frida & jag på cupen i somras ,
minne <3


Idag , studiedag ! behövs verkligen . Vi körde nyss in Simon till ishallen för han hade träning , och nu sitter jag här . Ska hjälpa mamma o klippa gräset , hon tjatar sönder mig så jag måste väl klippa lite iaf . Sen ska jag även försöka sätta mig och plugga . Har lite saker o renskriva , sen måste jag läsa på religionen . Måste hålla mitt betyg ! men konstigt nog tycker jag inte att religion är så tråkigt , det beror nog på att vi har en så bra lärare i det . Det spelar faktiskt stor roll vilken lärare man har i ämnena . 

Men det här har varit en väldigt skön och behövlig helg :) sånna behövs alltid

Kommentarer
Postat av: carro borg

sexig bild på dig och fridis ;) hehe
synd att det inte blir någon cup i år :(
snäll kommentar på min blogg densi

2008-05-19 @ 14:01:06
URL: http://carolineborg.blogg.se
Postat av: Denise

Aaa de är verkligen tråkigt att de inte blir ngt i år :(

2008-05-19 @ 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0