Lördag

Nu är de snart midnatt och jag är dötrött redan trots att jag sov länge idag . Som planerat , vid två åkte jag in till tallboda för att kolla på fotbollen och som väntat blev det stor stryk för tallboda ..    Efter matchen åkte jag och Simon hem hit och vi har varit ute lite och så har vi tagit det lugnt . Vi hoppade över bion idag , det ska bli nästa helg istället :) Jag är jätteförskyld och hängig , inte bra , Jag hatar't !  

Nu sitter jag här själv och kollar på poängutdelningen i eurovision , Simon blev hämtad nyss . Det går inte bra för sverige , vi ligger ju nära slutet och ryssland kommer att vinna .  Jag hörde på de flesta bidragen och jag fastnade inte för ngn låt sådär men jag tycker absolut att sverige ska ligga bland de tio i topp . Men så blir det inte ..

Nu ska jag hoppa i säng . Imorgon ska jag plugga , fika med Frida och så ska jag träffa Simon igen .
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0