Ledarutbildning mm

Dålig på att uppdatera nu , jag vet men internet strular och så har jag lite annat för mig så det är förklaringen .

Nu är det helg igen , vilket jag älskar . Det har varit en ganska slapp vecka och inget speciellt har hänt vad jag nu kommer ihåg .   Igår var jag , Frida och Caroline på stan och shoppade för vi hade en två timmars lång lunch rast . Vi alla hittade endel så de va kul . För min del blev det ett hallonrött nagellack , en grå jacka och ett par svarta shorts vilket jag är nöjd med :)  Kvällen blev sen lugn , jag , didrick och farfar var hemma , åt tacos och kollade på tv vilket var väldigt skönt .
Idag gick jag upp tidigt och drog mot Frida . Hennes mamma körde oss till skäggetorpsskolan , där det var ledarutbildning 9-16 idag . Väldigt segt var det , inget kul alls .  men man va tvungen för att få va ledare på fotbollsskolan i sommar så det var bara att åka dit . Förstörd lördags tid !  Men men , nu sitter jag här och mormor kom nyss , haha låter som hela släkten ska va här i helgen . Men eftersom pappa är i norge och mamma jobbar så skulle farfar vara här igår och idag, och nu är mormor här bara för att hälsa på ..  så ligger det till .

Nu ska väl Simon komma hit snart hoppas jag , det blir ännu en lugn kväll . Imorgon är det match i typ söderköping (?) jobbigt att åka så långt men rätt kul med match iofs . 

Nu ska jag göra annat , bye !

image55
jag & lillebror
hah jag gillar bilden bara :)

Kommentarer
Postat av: carrooo borg

gulllig bild densi :)PUSS på er

2008-05-17 @ 20:24:47
URL: http://carolineborg.blogg.se
Postat av: Anonym

jätte söt bild! fin blogg!

2008-05-19 @ 21:38:23
URL: http://sunkys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0