Kortfattat om min helg

Jättedålig uppdatering här nu , jag vet men jag har faktiskt inte varit inne på datorn på ett tag nu .

Tänkte berätta om helgen lite iaf som har varit super ! :)   Började i fredags med att jag och nathalie , alex och joakim drog oss till stan efter skolan . Vi skulle nämligen köpa födelsedags present till Caroline . Vi hade redan innan betämmt vad vi skulle köpa men sen visade det sig att den tröjan är slut i hela sverige ..  Då blev det lite jobbigt att komma på något nytt , men det ordnade sig sen så jag och nathalie fick fixa saker som vi visste att carro ville ha . Köpte faktiskt själv en klänning och ett par beiga chinos :) 
Senare på kvällen gick jag och frida en långpromenad och sen kom Simon , och vi tre tog det lite lugnt innan Frida  vid typ midnatt gick hem medans Simon stannade och sov här .
Igår så gick vi upp ganska tidigt . Gick senare ut och kolla när min lillebror och hans kompis badade , slutade med att jag åkte i med kläderna på . Såklart var det älskling som slängde i mig .. Men även han badade sen , efter gick vi till Frida . Var senare där nästan hela dan och spelade bla fotboll och bara satt i solen , jätte härligt !
Vid kvart över sex körde mamma mig till Caroline . Hon skulle nämligen ha 16- års fest eftersom hon fyllde igår :) Jag frida och natti skulle va hemma hos henne och äta innan men eftersom vi va sena så blev det väldigt stressigt och äta menmen . Vi gick sen till kvarterslokalen och klassen kom först innan allt annat folk också kom . Det vart iaf väldigt trevlig och värd kväll :) Tack för allt Caroline !

Idag sov  jag länge . Klockan två var det samling för match i tallboda , allt var jätterörigt innan matchen med målvakt och folk men de löste sig sen och vi vann sen med 5-0 . Bra girls , fortsatt serieledning ! Nu efter har jag varit och kollat på min lillebrors match och sen har jag inte hunnit med ngt mer speciellt ..

Aja de va min helg ungefär , den har varit väldigt bra iaf . Skola imorgon tyvärr men sovmorgon iaf  :)
Men ha de fint nu , pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägga upp lite bilder från carros party?

2008-05-12 @ 22:43:15
Postat av: Denise

Jag har tyvärr inga egna bilder därifrån , men jag hoppas att carro har endel som hon kan skicka. Isåfall kommer jag att lägga in !

2008-05-13 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0