Håller du inte med mig ?

Även att jag inte spela matchen idag så va de såklart härligt med vinst ändå :) 3 - 0 !  Efter matchen kom jag hem , åt , kolla på talang och spelade lite fotboll men bror , moa och ole . Nu ska jag snart hoppa i säng . Imorgon ska jag njuta av en lång sovmorgon , inte först klockan två ska jag va i tallboda och se på match . Tallboda möter alltså IFK Norrköping i östgötacupen hemma , lite roligt sådär & det känns som att man måste kolla .  Senare kommer Simon och vi ska nog gå på bio på kvällen , nice :)

Natti natti



Det känns inte bra , det känns som att det aldrig kommer att bli detsamma igen .
Det gör ont att säga det men vi glider isär . Det går liksom upp och ner och
jag förstår inte riktigt vad som har hänt , men jag vet att jag vill ändra på det . 
Håller du inte med mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0