Champions league final

Nu sitter jag här igen .. Det är inte bra egentligen , jag skulle ju plugga men jaja de här tar bara några minuter . Jag har inte kommit till pluggandet alls faktiskt , jag har spelat kort med bror och pappa . Pappa kom hem från Norge inatt förresten :) Nyss kom min fasters kille som ska sova här inatt för att han ska jobba här i linköping imorgon (han bor egentligen i helsingborg) . Jag säger bara en skånsk pratkvarn ! I alla fall , vi har nu kollat på första halvlek i champions league finalen och ska straxt kolla andra med mina religions böcker i famnen , men lägger in ett par bilder från idag . Inga speciella , frida lekte lite med kameran så tre av bilderna är från de .. alltså inga seriösa alls .

   

Nu har matchen börjat igen hör jag , vilket betyder att böckerna ska fram med ! hejdå
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0