Avslutningsklänning ?

Idag har allt varit som vanligt , typ .   Dagen började med sovmorgon , riktigt skönt ! sen fortsatte den ungefär som vanligt , allt börjar dra sig mot sommarlov nu och det känns skönt :) bara en vanlig måndag kvar nu när man räknat bort studiedagar ..

Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt ett tag innan jag och frida drog oss mot träningen . Vi cykla faktiskt dit idag ! imponerande , right ? nej det är inte så imoponerande men de är en bit iaf & det blir nog att fortsätta med det till tärningarna när det är fint väder . på tal om väder så är de lite synd att de har blivit kallare nu , men det regnar ju inte så man ska väl inte klaga .   Träningen var den roligaste på den här säsongen än så länge , sträckte dock mitt lår men frida och jag hade kul vi :)

Nu sitter jag här och försöker hitta en fin avslutningsklänning , jag börjar få lite ångest över det . Jag hittar verkligen ingen jag känner för direkt , eller jo jag har hittat endel men då finns de inte i storlek eller rätt färg . suck !
Aja får väl kolla vidare , funderar även på att ta en tripp till sthlm för att leta , men det är endast en tanke för tillfället ..

Nu är det dusch time ! kram & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0