Lugn helg

Jag vet att jag nämnde i de förra inlägget att jag skulle lägga upp bilder sen avslutningen men de kmr snart . måste få lite mer roliga bilder från folk , har inte så jättemånga ..  Men jag kan ju lägga upp två nu förresten , som jag tagit från corren . Corren va i kyrkan och tog kort så vi va med i tidningen i fredags .. jag ser ut som en stor tjockis men äch .





Helgen har varit lugn , moa o ole har vart här så jag har vart hemma . Lite skönt att börja sommarlovet med en skön helg faktiskt :)   Men idag var det match mot valdermarsvik som gällde , vinst med 6-0 . härligt att avsluta med en seger till innan vi nu har match uppehåll tills augusti . Segern idag betydde alltså att vi är obesegrade den här säsongen , gött ju !

Imorgon börjar fotbollsskolan ,  ska va ledare där med bla Frida och Carro . Det går säkert bra även om jag inte har sån lust med det nu ..   så nu är det väl dax att hoppa i säng snart om jag ska orka mig upp klockan sju imorgon . suck
Godnatt  , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0