Jag älskar oss

Ett tag sen jag skrev nu , men det är för att jag inte vart hemma ..
I torsdags vaknade jag av att pappa frågade om jag ville följa med in till stan . Han skulle till naprapatern(?) och jag hade ju ingen lust att gå själv så jag tjata på min lillebror . Först ville han verkligen inte följa med men sen locka jag med att jag skulle bjuda på china mat efter . Klart han hängde på då ! haha .  Iaf det blev lite stressigt på stan för Simon ringde o sa att vi skulle åka vid två tiden men jag hann med de mesta som jag skulle fixa .   Vid halv tre kom Simon o hans pappa o hämta mig , vi hämta sen hans lillebror och sedan åkte vi iväg ..  Jag skulle nämligen följa med till Simons mamma några mil utanför varberg .

Jag hinner inte berätta så mkt om de men det var en lugn och trevlig helg :) piss vädret förstörde ju endel menmen så är det .  Vi kom till linköping lördagskväll men jag åkte inte hem , utan stannade hos Simon .   Nu , måndag är jag hemma igen . Båda dagarna här hemma i linköping har vi bara varit hemma hos honom men igår kväll va vi på bio och såg "what happens in Vegas" . Bra film som jag kan rekommendera !   

De blev ett väldigt rörigt inlägg känner jag men jag måste fixa mig nu . Träning snart !
Pussshej

None
jag älskar oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0