Tisdag

Tja !   Idag gick jag upp tidigt , eller ja tidigt o tidigt men klockan halv tio är tidigt för mig nu . Vid elva mötte jag upp FridaL vid bussen . Väl inne på resecentrum vart det lite jobbigt eftersom alla bussar har ändrat nummer och vägar men vi fick fråga oss fram så det gick finfint . Frida söt som hon är gick haltande in på bussen eftersom hon hade skoskav och då knackade en tant på hennes axel o gav henne ett plåster . Sötis tant , så snäll ska jag med bli när jag blir tant .

Utanför Hm mötte vi upp Frida J och vi började kika runt lite i affärer . Frida L ( känns jättedummt att skriva frida L / J helatin men annars fattar man ju inte !?)  lämnade oss efter en timme då hon hade andra planer .. hah .
Så jag och den andra Fridan gick vidare runt på stan innan vi satte oss på thai coconut och åt .  Vi äter alltid där så varför inte idag också liksom .  Frida hittade skor och tröjor men jag hittade bara en tröja . Tråkigt , jag som hade tänkt o shoppa mkt idag ..     Sen åkte Frida på träning och mamma hämtade mig .  Nu sitter jag här . Mamma gör pannkakor och jag är egentligen jättemätt men pannkakor kan jag inte säga nej till ju !

Förresten så ska jag följa med fridaL s  familj till Örebro på torsdag , de ska bli kul kan jag lova :)    Sen nästa vecka ska jag till öland med familjen och sen blir det förhoppningsvis gbg med Carro helgen efter . Mkt åkande , men kul !!

Nu äre pannkakor som gäller , mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0