Örebro / Kumla

yepp , hemma igen efter 4 roliga dagar i örebro / kumla med familjen Lindström  :)  

Åkte tidigt i torsdags morgon och efter en seg bildresa kom vi till örebro .  Fridas lillebror Fredrik hade match tidigt så vi lämnade av husvagnen på campingen , åkte till skolan och lämnade av friedriks grejer lite snabbt sen direkt till match . Efter åt vi på ikea och kollade runt lite i affärerna runt om sen åkte vi till husvagnen i kumla och bara tog det lugnt :)
På torsdagen blev det en dag på stan i örebro för min och fridas del . Jag hade inte förväntat mig att det skulle vara ngn speciell "shopping-stad"  men den var ungefär som linköping faktiskt . Efter ett tag så var både jag och frida (mest jag) jätte trötta och blev då riktigt flumma . Kul var det !  Jag hittade bara en bikini överdel , men frida hitta massor !   Sen åkte vi tillbaka till husvagnen , grillade och resten av kvällen satt vi i husvagnen och bara pratade om allt , så som bara vi kan göra :)
Igår fick vi en sovmorgon innan vi åkte in till gustavsviks badet . Frida och jag sprang runt där inne och åkte forsen , rutschbanor osv . Okej , det kanske inte var lika kul som när man var mindre men va tusan , kul hade vi och ont fick man . Stackars frida ramla ner för en stentrappa ,  de va bland de roligaste på hela dan . Alltså jag brukar inte va skadeglad men de såg så roligt ut , men hon skratta med så .  Jag hoppade från tian också , jag trodde jag skulle dö och pulsen gick som bara den men jag lever ! nöjd fan .   Sen kolla vi på match och hade ännu en lugn kväll !
Idag var vi uppe kl 8 för att kolla på match sen kom vi hem och sov innan vi låg ute i solen lite .  Vid två åkte vi hem och nu sitter jag här . Ska äta ngt innan jag måste börja packa upp och packa om . jobbigt . Men eventuellt ska jag och min lillebror ta tåget ner till öland imorgon , sen kommer resten min familj och Simon på tisdag ..

Jag kanske inte skriver ngt mer innan jag åker . 
Pusssshej 


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0