Öland

Tjena !
Nu är det bestämt , jag och Didrick åker med tåg ner till kalmar tidigt imorgon . Sen möter våran farmor & farfar upp oss och vi bor med dom i husvagnen på öland .   Sen på onsdag kommer även mamma , pappa och Simon ner :)

Eftersom vi inte åkte ner idag så åkte hela familjen till vingåker idag . Jag hittade tre par trosor , inget mer . besvikelse ! o trosorna köpte jag bara för att jag inte hittat ngt annat liksom ..  De fanns ju massor med jeans men hälften va jättefula och sen de jag provade passade inte alls . skit affär !!    Sen stannade vi i norrköping , tjocka i oss mat på mcdonalds sen åkte vi vidare till "maxihuset" . Vi skulle egentligen bara handla mat men på stadium hittade jag en träningströja och en bikiniunderdel  , sen köpte jag även en bikini på hm .

Nu kanske de är dax att börja packa , ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0