Lång helg

Nu har det ju vart lediga sen torsdags , skönt :) Jag har hunnit med endel faktiskt . Jag tar det lite snabbt för jag orkar inte sitta här så länge ..
Torsdag : Efter skolan kom endel av klassen hit , vi bada , grilla o hade allmänt trevligt bara :)
Fredag : Jag sov länge , sen var det match som gällde mot linghem , seger kan jag ju tillägga .. Efter den åkte jag till Simons kompis där Simon o nåra va . Vi var bara där en stund innan jag och Simon åkte hem hit o sov :)
Lördag : Jag och Simon sov länge . Vi gick sen ut o tog de lite lungt innan han åkte hem . Sen träffa jag frida en snabbis .
Idag , söndag : Upp tidigt för match mot Lotorp , 6-0 till oss :) Efteråt har jag tagit det lugnt ute vid poolen . Låg på en luftmadrass i poolen i någon timma . De va dock lite för länge för nu ser jag ut som en kräfta , inte nice alls . Plus att jag har som benskydd på benen som jag måste ha fått när vi spelat idag . Alltså är halva vaden vit och halva röd . Jag är så snygg !  not

Nu ska jag hjälpa till o duka .
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0