Grundskolans slut

Skolan fortsätter med slappa lektioner och betygssnack . Jag är väl rätt nöjd med mina betyg än så länge , så jag ska inte klaga .  Carro o jag fick roliga besked på tekniken också , woho om vi lyckas ;d haha helt sjukt .

Efter skolan stannade jag kvar och gjorde ett kemi prov jag missat , inte pluggat ett skit men de gick ju ändå . Sen hem och nu har jag varit ute o gått och ja bara tagit det lugnt hela dan  :)  Det är så grymmt skönt att komma hem och tänka efter , vad ska jag göra nu . Nu kan jag göra precis vad jag vill . Det har alltid varit ngt man har behövt plugga annars , men nu är allt klart . Ja hela grundskolans pluggande är slut , o fy fan va skönt det är !!!

Nej men nu säger Simon att det är en bra film på 6'an så ska bädda ner mig i sängen o kolla på den .
Puss&Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0