Fotbollsskola

Nu är två av tre dagar som ledare på adidas fotbollsskola över . Jag kan ju säga att jag är glad att jag fick den grupp jag fick , tjejer som är mellan 7-9 . Visst dom är jobbiga när de hela tiden gråter , ska skvallra , har ont ngn stanns osv men det går bra extremt bra om man jämför med fridas grupp . Hah ! deras killar rymmer och struntar i allt så jo jag är nöjd med tjejerna :)  Sista dagen imorgon , skönt !

Igår efter fotbollen så cykla jag och frida hem till mig och bara tog det lugnt . Vi kollade på gamla kort o då blev de mkt skratt kan jag lova , bilderna som är tagna för minst 4 år sen är såå snygga ! inte , kul var det iaf . Sen låg vi bara i min säng och pratade om allt . Det behövdes för det var mkt länge sen sist !


Jag & frida för 4 år sedan ? frida är så söt


Frida är för gullig på den här bilden !

 
Alltså ja , det är nog bara jag och frida som kan skratta åt
dessa bilder eftersom vi har minnena .  Men ändå , vi
bjuder på bilderna .  


Nej nu måste jag hoppa in i duschen o sen ska jag väl sova .  PUSS & godnatt




Kommentarer
Postat av: friduu

hahahaha ! sexi .

2008-06-17 @ 23:06:57
Postat av: you know who;)

hahaha, frida alltså, så sköööööön :D

2008-06-22 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0