Avslutningslunch

I onsdags åkte jag , mamma och Caroline till ikano för att det var 50% på mq . Jag hitta ingenting på rean , men köpte en röd fred perry pike där .  Sen köpte jag även ett par högklackade skor .   

När vi kom hem fick jag snabbt göra ordning mig för klockan ett började avslutningslunchen .  Den va lite långdragen men ändå trevlig . Har bara några bilder där ifrån men ..


Ida & Frida :)


Frida & jag :)


Har inga mer bilder från middagen men här sitter endel
av klassen : Linus, Natti, Alex, frida & Thomas .

Efter middagen va jag med Simon en stund . Senare åkte jag , mamma och pappa för o köpa avslutningspresent till mig . En cykel ville jag ha och det blev de :)  Den invigdes direkt för när jag kom hem cykla jag och FridaL till träningen . Flumm och rolig träning , de blir så när vi inte har våran riktigt tränare .. hah .


Min Simon vid ån .. :)


De va min onsdag , lägger upp bilder från avslutningen och kvällen lite senare ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0