Varberg tills torsdag

Tjena !  
 
Nu om ca en timma blir jag hämtad och då åker vi mot Varberg . Morgonen och dan har varit lugn tills Simon ringde för typ två timmar sen och sa när vi skulle åka . Jag hade inte börjat packa , duscha eller ngt men nu har jag ju till och med tid med att skriva så alltså är jag klar !  eller iaf nästan ..   Jag har faktiskt också varit ute och sprungit , men eftersom det var länge sen jag var ute och sprang var det riktigt jobbigt men jag klarade de och det känns rinktigt bra nu efteråt . När jag kommer hem igen ska jag komma igång och springa / ut och gå flera ggr i veckan ! Jag har faktiskt ett mål också men de håller jag för mig själv ..  ;)

Nu är maten klar så jag ska äta , sen packa och fixa det sista innan dom kommer
Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0